O nas
Przedszkole Europejskie
zapewnia bezpłatną edukację dla wszystkich dzieci
Przedszkole Europejskie w Warszawie jest placówką wychowania przedszkolnego, realizującą podstawę programową Ministerstwa Edukacji Narodowej.
W każdej z grup realizowane są zajęcia kształcące odpowiednio dostosowane do wieku dzieci, prowadzone zgodnie z metodyką wychowania przedszkolnego.
Do naszego Przedszkola serdecznie zapraszamy dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat.
Grupy liczą do 25 dzieci. Każdą z grup opiekuje się dwóch nauczycieli.
Przedszkole Europejskie czynne jest przez cały rok, od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 17:00.
Priorytety Przedszkola
Bezpieczeństwo, miła i serdeczna atmosfera – jest warunkiem zdrowia psychicznego i fizycznego oraz prawidłowych postaw dzieci, pracowników i rodziców. Wpływa na tempo rozwoju. Służy prawidłowej współpracy, wzajemnej akceptacji, i zachowania dobrego klimatu;
Kształtowanie u dzieci optymistycznych cech charakteru, takich jak: empatia, dobroć, wrażliwość, życzliwość, otwartość, zaradność, samodzielność, kreatywność, wiara we własne możliwości;
Twórczość – wyraża się w aktywności, myśleniu i odkrywaniu. Wpływa na tempo i jakość rozwoju oraz trafność wyborów korzystnych rozwiązań;
Samodzielność – dążenie do samorozwoju stanowi podstawę radzenia sobie w życiu. Przyczynia się do wykonywania podejmowanych zadań;
Wspomaganie rozwoju dziecka – dążenie do zaspokojenia potrzeb dziecka na miarę jego możliwości. Uwzględnianie potrzeb i możliwości psychofizycznych dzieci;
Wzmocnienie pozytywnego wizerunku przedszkola w środowisku lokalnym poprzez upowszechnienie jego specyfiki osiągnięć oraz rozszerzenia oferty edukacyjnej. Jako nauczyciele mamy za zadanie pomóc dziecku przeżyć czas przedszkola z radością i dumą z własnych osiągnięć;
Współdziałanie z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych;
Tworzymy warunki do jak najlepszego przygotowania dziecka do podjęcia roli ucznia.
Priorytety Przedszkola
Bezpieczeństwo, miła i serdeczna atmosfera – jest warunkiem zdrowia psychicznego i fizycznego oraz prawidłowych postaw dzieci, pracowników i rodziców. Wpływa na tempo rozwoju. Służy prawidłowej współpracy, wzajemnej akceptacji, i zachowania dobrego klimatu;
Kształtowanie u dzieci optymistycznych cech charakteru, takich jak: empatia, dobroć, wrażliwość, życzliwość, otwartość, zaradność, samodzielność, kreatywność, wiara we własne możliwości;
Twórczość – wyraża się w aktywności, myśleniu i odkrywaniu. Wpływa na tempo i jakość rozwoju oraz trafność wyborów korzystnych rozwiązań;
Samodzielność – dążenie do samorozwoju stanowi podstawę radzenia sobie w życiu. Przyczynia się do wykonywania podejmowanych zadań;
Wspomaganie rozwoju dziecka – dążenie do zaspokojenia potrzeb dziecka na miarę jego możliwości. Uwzględnianie potrzeb i możliwości psychofizycznych dzieci;
Wzmocnienie pozytywnego wizerunku przedszkola w środowisku lokalnym poprzez upowszechnienie jego specyfiki osiągnięć oraz rozszerzenia oferty edukacyjnej. Jako nauczyciele mamy za zadanie pomóc dziecku przeżyć czas przedszkola z radością i dumą z własnych osiągnięć;
Współdziałanie z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych;
Tworzymy warunki do jak najlepszego przygotowania dziecka do podjęcia roli ucznia.